Kızlar 24 haftalık gebeyim bu ikinci çocuğum şeker yüklemesi yaptır dedi doktor çok kararsızım ilk çocuğumda yaptırmadım ama bunda ne yapacağımı bilemiyorum ve şu an da gebeliği bağlı tansiyon rahatsızlığım var siz yaptırdınız mı ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında