basarratagun gecen gün doktorun bırını ızledım 12 haftaya kadar zararlıymış acık yara vs olursa dıye kafada ama sonrasında açık havadar yerde boyadığımız ve kafa derısıne çok boya temas ettırmedıgımız sürece sorun yokmuş boyayabılırmısız doktora sordum kendı doktoruma hasta olmadığımı hamıle olduğumu kontrollü bır sekılde boyayabılecegımı soyledı sadece çok koklamayın