Arkadaşlar 32.hafta çalışabilir raporunu almıştım. Raporda 32.hafta ve 37.hafta olarak ayrı ayrı belirtmiş. İzin başlama tarihi 22 Ekim görünüyor. Bu tarih 37.haftama denk geliyor. Yani bu rapora göre tekrar 37.haftada çalışamaz raporu almama gerek var mı?