Didotudo Dr um fuat akercan memnunum çok güven veriyor ama malum biraz pahalı çınarlıda doğumu ne kadara yapıyorr bilen var mı?
Didotudo -htc ben de aynı bu uygulmada bir başlık daha açmıştım orda biri cevap vermiş geçen haziranda hastane parası hariç 5bin tl alıyormuş die