Ayseguls_baby Kızlar 29+2 olduk gece bebeğimi hep kasıklarımda hissettim. Kasık bölgemde yumru gibi oluyor birden, bir kaç dakika sonra geçiyor 3-4 keredir böyle oldu. Bu haftalarda erken mi acile gitmeli miyim ilk hamileliğim yardımcı olur musunuz
mavi123_ Ayseguls_baby bendede oluyor canım. Bu haftalarda bebek doğum pozisyonu olabiliyormuş normal yani endişelenmenize gerek yok. Benimde sürekli kasık bölgemde pıt pıt oluyor
cdss Ayseguls_baby ya hiç merak etmeyin benim oğlan kasık göbek sağ sol ne varsa hep aynı yumru gibi yapıyor sonra geçiyor 😅
cakirbebek Ayseguls_baby 28. Haftada baş geliş oldu 32. Hafta bitti hala öyle sağ kasığımdaymış yüzü o yüzden hep aşağıda hissediyorum sadece ayakları kaburgamda olduğu için onları oynatınca acıyor baya
anneoluyorummm103 Ayseguls_baby bende 29+4üm 3 gün önce kontrole gittim sancılarımın uzun sürdüğünü 5-6 dk geçmediğini söyledim. meğer sancılardan rahim bebeği çok aşağı itmiş. bayağı aşağıda baş aşağı şu an ve bende vajinada hissediyorum hareketleri. Bence sancıların bir kaç saatte bir olupta 1-2 dakikayı geçiyorsa kontrol ettir rahim ağzını ölçsünler
Ayseguls_baby mavi123_ senin de yumru gibi sertleşiyor mu kasık bölgende canım elime top gibi geliyor resmen
mavi123_ Ayseguls_baby valla ben göbeğime dokunamıyorum içim bi tuhaf oluyor😅 ama kasık bölgemde sürekli pıt putlar oluyor
Ayseguls_baby mavi123_ benim de kasıklarda pıt pıtlar oluyordu sağ kasıkta yumru gibi olunca endişelendirdi kızım bizi 😀 babamız işe gitmedi takip edicez bugün gerekirse bi acile gideriz doğum pozisyonuna mı giriyor ne yapıyor anlamıyorum 😂
mavi123_ Ayseguls_baby aynen bi gidin endişenizi giderin ama ben bi sorun olduğunu düşünmüyorum çünkü doğum pozisyonuna giriyorlarmış bu haftalarda. Benimkide kız demek kızlar hep böyle🥰
Ayseguls_baby cdss ay kasıkta yumru gibi olup geçiyor sizinde dimi benim 3-4 kere öyle yaptı korkuttu bizi dedik heralde bu kız gelmeye hazırlanıyor 😀
Daisyy000 Ayseguls_baby Bende de aynı şekilde canım göbek deligimin altında hissediyorum çoğunlukla. Ve taş gibi sertleşiyor devamlı
Ayseguls_baby Daisyy000 bende de sertleşme var devamlı canım ama ilk defa kasık bölgemde yumru gibi oldu bu kadar aşağıda olması endişelendirdi bizi bildiğin yumurta gibi kasıktaydı
sari_papatyam Ayseguls_baby tüm gebelerde oluyor bence ben daha 25 deyim dediğiniz olay oluyor toplanma sertleşme gibi bir bölgede ilk gebeliğimde de olurdu eşlik eden sancınız falan yoksa normal denebilir ama yine de bir görünün tabi içiniz rahat etsin 🙏🏻
Mucizem_63 Ayseguls_baby yumruyu bilmiyorum ama bnmde aşağıda vuruyor hatta sanki hareket ederken ayağını sürüyor aşağıya öyle hissedyrm 😁
Ayseguls_baby Kızlar ebeyle konuştum bu haftalarda normal bebeğin alanı geniş baş aşağı da gelebilir ayaklarını uzatmış da olabilir kanama ve şiddetli sancın olursa acile gel mutlaka dedi onun haricinde cuma günü doktoruma randevum var o zamana kadar bekleyebilirsin dedi
nerbas Ayseguls_baby bugün 29. Haftaya girdim aynı şeyi gece boyunca yaşadım ama şuan midemin altında hissediyorum kendisini 😬 oradan oraya yuvarlanıyor sanırım. Bu haftalarda normalmiş henüz alani geniş olduğu için
Ayseguls_baby nerbas evet evet normalmiş ebemiz de normal dedi baş aşağı da gelebilirmiş ayaklarını uzatmış da olabilirmiş seninki de kız mı 😀
minikari Ayseguls_baby bende 29 haftalığım benim bebek baş aşağı pozisyon almış doğum pozisyonuna geçmiş bende doktoruma sordum erken değil mi diye yok normal olabilir dedi tekrar yime dönebilir bu haftalarda dedi zaten baştan beri kasıklarımdaydı hiç yukarı çıkmadı şuan bile kasıkta hissediyorum bu da zor oluyor kasıkta baskı hissi sürekli idrara çıkma falan kasık ağrısı
Ayseguls_baby minikari benim 20. Haftadan sonra hep yukardaydı ilk kez kasıkta hissettim endişelendirdi bizi benim kız da baş aşağı gelmiş sanırım ebemiz normal dedi alanı geniş olduğu için istediği şekilde hareket ediyormuş kanama sancı olursa acile gelirsin dedi onun harici kendi doktoruma cuma randevum var bakalım
Minikkkk_0 minikari bende 26+5 kendini çok az yukarı çekti göbek deliğimin hizasında hala bide servikal kısalık var
Ayseguls_baby mavi123_ ebemle konuştum normal bu haftalarda dedi baş aşağı da gelmiş olabilir ayaklarını uzatmış da olabilir kanama ve yoğun ağrın sancın olursa acile gel onun harici kendini gözlemle dedi 🥰
Sngl25 Ayseguls_baby Merhabalar korkutmak gibi olmasın. 29+5 haftalık Bende bugün gittim muayeneye bebeği aşağıda hissediyordum. Gerçekten rahim ağzındaymış. Rahim ağzıyla bebeğin kafasının arasında 1 cm varmış. Erken doğum düşük riski diye girdi doktor kayda. Progesteron verdi dinlen yat dedi.