seher_edz Evet hatırlıyorum seni, her kanama kimyasal gebelik ya da düşük olmuyor ki acil olarak bir hastanenin aciline git canım. Evet belki dediğin gibidir ama ne olacağını Allah bilir belkide kese etrafında kanama alanın vardı ondan kaynaklanıyordur. Kimyasal gebelik çoğunlukla adet tarihinde sonlanır zaten sen 6 haftalık olarak geciktin bile çoktan. İnşallah güzel haberler alırsın 🌷