bebeğin kaç kilo doğacağı belli olmuyor ama kıyafeti son ana bırakmak da mantıklı değil, yıkanacak ütülenilecek sonuçta. Ben 3-4 tane yenidoğan seti aldım, iki yenidoğan tulumu, bir yenidoğan ikili alt üst takım aldım. Kalanları 1-3 ay aldım. Yeni doğduğunda ilk bir hafta giyecek kıyafeti olursa duruma göre doğduktan sonra da alınır. Bebek doğduğunda kilosuna göre eşimi gönderirim alışverişe diye düşünüyorum. Hiç olmazsa internet siparişi veririm zaten 2 güne geliyor kargolar. Ben bir de tek bir marka almadım, hepsinin yapısı farklı olabiliyor. Bazıları yıkanınca çekiyomuş küçülüyomuş mesela öyle yorumlar duydum. Zıbın aldım 10 tane ama hep farklı farklı mağazalardan aldım bazısı lcw bazısı civil ..vb. İlla boşa gidecek olanlar olabilir, Hiç giydiremediğim kıyafeti olursa başkalarına hediye ederim, etiketi çıkmış ve yıkanmış olacaklar ama yakınlarım sorun etmez hiç giymedi diyip veririm bebeği olan birilerine. Doğar doğmaz ihtiyacı olacak şeyleri kesin alıp kalanları duruma göre almak lazım. Bebek gece yarısı tatil gününde doğsa bile biberon ihtiyacı olursa eşiniz bi koşu gidip eczaneden alabilir mesela acil ihtiyaç değil.