SedaMeric Kızlar 21 haftalık ikizlere hamileyim göğüslerim ilk haftalar çok sertti ve ağrı vardı ama son bir kaç haftadır göğüslerim yumuşacık ve ağrı filan yok sütüm mü yok acaba ? Ya da yumuşak mı oluyor göğüsler süt olsada ? Biraz korkuyorum bu konudan Yardımcı olursanız çok sevinirim 😊
Mom89 SedaMeric sut o haftalarda olmaz cnm son ayda olur kimsiinfr doğum da olur merak etme zaten o haftalarda göğüs hassasiyeti azalıyor
Yasemincifci SedaMeric benimkide öyle canım gebeliğin başlarında cok sert ve hassasiyeti vardı şimdide yumşak ve hassasiyeti yok
2kizannesi- SedaMeric İlk haftalarda uykudan uyanıyodum göğüslerimin ağrısından sonra geçti bi ara yine oldu. Şu an 24 haftalık olduk hiç bir şey yok 😊 takma kafana neyi takıyosun onu bilemeyiz ki 🤗
Sewo SedaMeric canım öyle düz mantık düşünme. Benim 16 haftalık bebegim kalbi durmuştu o zamanda göğüsüm yumusaktir. Suni sanci ile normal doğum yaptım hemen göğüsler sisti sertleşti süt geldi.. dogum olunca zaten uyari gidiyor beyne süt geliyo
Mom89 SedaMeric erken doğum.ben yaptım aynı gün sütüm girmişti ama ben bilmiyordum diğer gün göğsün.agriyordu meğerse süt girmişti
SedaMeric 2kizannesi- 2 tane bebiş ya bende sütümün onlara yetmesini çok istiyorum herkes ister tabiki ama ben biraz korktum işte kuzu
peloo SedaMeric 37 haftalığım yumuşacık benimkilerde sütle pek bi alakası olcağını sanmıorum ztn asıl doğumdan snr esas süt oluşumları başlar birde metabolizman çocuğuna yeticek kadar süt üretirmiş ztn korkma asıl böle stres yaparsan sütün olmaz 🙅🏼♀️
Melekturkann Asıl süt doğumdan hemen sonra gelendir,kimisinin göğüsünde sıkınça geliyormuş kimisinin kendiliğinden akıyor. O süt değil göğüs kendini hazırlıyor. Asıl gelecek olan doğumda plesanta anneden ayrıldığı an direk süt salgılıyor
Irmakdkm SedaMeric aynen canım zaten hassastı hamilelikte iyice hassaslaştı bakalım bebişim doğunca hassasiyet geçicek mi devam mı edicek 😘