Benim de 8. haftamda adet kanaması gibi baya kanama olmuştu sonra pıhtı da gelmişti doktor progestan ve iğne verdi iki günde kanama kahveye döndü on gün içinde falan da kahverengi kanama da kesildi bu sürede yatman gerekiyor iş güç yapmaman lazım, üst bacak altına kırlent vs koyarak yatabilirsin inşallah sorun olmaz benim geçti şükür sorun yok