Elfpltt beeenn ☺️ doğuma kadar kan sulandırıcı iğne kullandım, aniden suyum geldi, gecesine tabi ki iğnemi yapmıştım, sabaha karşı sancıyla hastaneye gittim, kızlar doğuma gitmeden form doldururken iğnemide sordular, bende bi kaç saat önce iğnemi olduğumu söylemiştim, onlarda sorun olmaz, genelde de 1 gece öncesinden bıraktırıyoruz zaten korkmayın demişti, öğlene doğru da kordon dolanmasından mecburi sezaryene girmiştim, çok şükür pekte bi kan kaybı olmadı, değerlerim hızlıca toparlanmıştı