mjgnylmz-21 çok yaşayan var sizin 10 gün önce olması bile iyi 20 haftalarda 15 haftalarda başlayan çok kişi oldu benim 20 den beri sürekli böyle siyatik ağrısıymış magnezyum biraz iyi geliyor bebek büyüdükçe dahada artacak dedi mağnezyum kullansanda ama ben kullanıyorum artmadı toparladı biraz daha 3 4 gündür içmiyorum yine ufaktan başlıyor yazdırın bence doktora yada direk kendiniz alabilirsiniz eczaneden