Bugün poliklinik muayenem vardı poliklinik doğumhaneye yönlendirdi sancılarımdan dolayı doğumhane yeterli açıklık olmadığı için eve yolladı Sabah gelip tekrar nts’ye ve açıklığa bakmak istedi . Ama suyun gelirse kanaman olursa veya bebek hareketlerinde azalmayı hissedersen daha erken gel demişti, normalde akıntım var ama şimdi biraz pembemsi olmuş hafif renkli . 37+5 sizce ne yapmalıyım ?