Kev
0Berfin0
Kızlar kendi doktorumla konuştum şimdi , benim 17. Haftada progestan ve yatak istirahati ile önlem alındı hep yatıyorum sonraki ölçümlerim de 17. Haftaya göre güzel çıktı şükür 🤲🏻 5 gün önce gittiğim prof için doktorum gidilebilecek en üst merci perinotolog profesörü diyor , o sıkıntı yok demiş yine de gitmek istersen gidebilirsin bugünkü randevuna ama gidip yorulmana değmez ultroson zarar vermez sen yorulursun dedi