Dgkfj5 20 haftalık hamileyim karnım da bazen sertlik oluşuyor bazen bir tarafı oluyor bebek geldiği için mi kasılmamı bilemedim yardımcı olun sonra okşayinca geçiyor
Dgkfj5 Zeynoooom ilk hamileliğim bir tarafı sert oluyor şişiyor elimle ovuyorum geçiyor hemen bende bilmiyorum o yüzden sordum
Guldennn2 Dinlen yat yorgunluk ve gerginlikten oluyor kanama akıntı yoksa normal enfeksiyon varsa da yapıyormuş karnını ayağını sicak tut