symkleli canım kimyasal gebeliğin hiç bir sebebi yok bende bi önceki hamileliğimde kimyasal gebelik yaşadım sağlıksız olan bebekleri gelişip oluşmadan kese gözükmeden bozulup rahim dışarı atıyormuş aynı adet olur gbi ama biraz daha ağrılı şekilde kanamayla düştü gitti 2 ay sonra tekrar hamile kaldım şu an 21 haftalığım bakalım sağlıkla doğar inşallah sanada en kısa zamanda hayırla nasip olur inşallah🤲🏻