rabia_varolculha Hulya57 20+4 bizim de 😊 yaklaşık 2 hafta önce gitmiştim 282 gr demişti doktorum ayın 15 inde detayliya gitcez nasipse inşallah 😊 ben yaklaşık 3 haftadır bebeğimin hareketlerini hissediyorum çok şükür 😊
Hulya57 Sinem21 340 gram dedi 20 haftalık benim hesapima göre usg de 20 +6 çıktı n daha geçen ay gittim 150 gram dedi 16 haftalık ken
ozge_yasin_budak Mucizemiz4735 evet canım şimdi hemen hemen her gün hissediyorum 2 gün önce hiç hissedemedim Dr gittim çok şükür rabbime elhamdülillah bu haftalarda bazen olabiliyormuş
Edaolcay Bizde tam 20. Haftadayiz 310 gr olduk ben hafif hareket hissediyodum ama bu sabah bildiğiniz ilk tekmesini yedim prensesimin ama 3 defa vurdu devami yok 🤗
Hulya57 AlininAysesii maşalllah canım 21 haftalık çıktı bi hafta önde oglum benim hesabıma göre tam 20 olduk bugun tabi her zaman farklı cıkıyo ultrason da 340 gram çıktı kilosu 😂
Hulya57 rabia_varolculha ben cok erken hissetmişim o zaman 16 haftalık ken hissettim maşalllah canım 🧿