1aleynax PapatiA yok canım anlamadım yanlış alttan muayene de insan utanıyor bide ya o da var doktor şirretse hele sinir bozucu oluyor
Nhrdk Ya bu çatı muayenesini kaçıncı haftada yapıyorlar komple elini mi sokuyor içeriye ben 27. Haftadayım biraz çekindim korktum
PapatiA Nhrdk yok canım öyle bısey değil açıklık muayeneyesi gibi parmağıyla bakıyo ya 38 39da bakıyo ya doğum için girdiğinde