halenrr aynı durumdayız canım 2. Gebeliği elde edemedim maalesef. Bu ay adetin 4. Günü letu kullandım yumurta geliştirici hap dün de Ovitrella çatlatma iğnesi oldum gün aşırı ilişkiye girin dedi doktor. Bu ilk ayım eğer gebelik olmazsa 2 3 ay böyle deneyecekmişiz olmazsa aşılama tüp bebek dedi doktor