Deletedmom308 31.haftada doktorum bebeğin makat gelişi olduğunu söyledi. Bu haftadan sonra dönme ihtimali yüksek mi? Düşük tansiyondan dolayı da spinal yapılamacığını belirtti. Ancak genel anestezi olabilirmişim. Genel anestezi de beni çok korkutuyor 😞
Sena_1997 Deletedmom308 dönebilir canim bende 32 haftalık hamileyim makat geliş ve tansiyonum arada düşüyor da dönerse normal istiyorum ins
Yalinn8 Deletedmom308 37 yim dönmedi benim kuzu ama senin haftan daha erken daha vaktin var dilerim doner, hos sezeryan olucakmissin cok da farketmez kesin sezeryansa, ben normal istiyodum zorunlu sezeryana döndükk
Deletedmom277 Deletedmom308 38. Hafta dönen bebekler biliyorum ayrıca bende genel oldum sadece çıktıktan sonra bir ağrın oluyor sonra serum falan geçiyor yani
Mom534545 Deletedmom308 en son 30+6 da bnmkide makattı canm haftaya kontrolumde bakalm donmuşmü doktor döner falan bişey demedimi
Deletedmom308 Yalinn8 bi kaç gündür aklımda sezaryen olmak vardı.çünkü iki türlü de kesilcem bari karnım kesilsin diye düşünüyodum. Bu yüzden de aslında bir yandan seviniyorum bebeğin ters duşuna. Ama genel anestezi olmak ürkütüyo
Yalinn8 Deletedmom308 öncesi epey dusukmus, belki zamanla dengelenir, benim de hep 10/6, 11/6 cikiyor
Tugba2626 Deletedmom277 mama veriyorlar geçici zaten bebekte baygın oluyor . Normal Doğumda ki gibi dip diri olmuyor ki bebek
Deletedmom277 Tugba2626 ben sezaryen oldum 45 50 dk geçmiş annem anlatıyor oğlan ağlamaya başlamış hemşireler gelip uyandırmaya çalışmış emzirmem için 1 saat sonra uyanıp emzirdim