beyzaoztrk benim şuan ikinci gebeliğim 10 haftalığım , öbür çocuğumda da ılk 3 kere kan verdim artış gözlendi sonra 5+3 te gitmiştim ıkısınde de kan testleri yapıldı ilaç başlandı folık felan , 6+6 da özel kendı doktoruma gittim anlattım durumu baktı kalp atışı var sıkıntı yok dedi , ağrın sızın kanaman anormallık olursa hemen gel olmazsa ay sonu gel dedi yolladı yani
5 kese gördüm
7ye yakın kalp gördüm