Esra995 35+2yiz aynı durum bendede var, süreki aşağıya inşyor sanki, sağda toplanıp kasılıyor kıpırdayamıyorum bazen yerimden sıçrıyorum öyle çok canım acıypr, 2kez nst girdim bi sorun çıkmadı şuana kadar sanırım normal, zaman yaklaşıyor artık, benim suyumda baya fazlaydı ondanmı acaba diyorum ama bilmiyorum