3435fg 37+2 , hafif kasık sancıları ve iki gündür ağır ishal var kızlar , bugün nst de sancım çıktı haftaya tekrar kontrol var normal mi bu durum acaba , ilk gebeliğin.
Silaaaamom2025 3435fg ayy bende yaa 2 gündür kasıkta ağrım var adet olacak gibi ama genelde sabah oluyor sonra geçiyor ama sabah olunca da bir iki saat sürüyor ağrım ishal de var ama demir ilacı yapıyor diye düşünüyorum bakalım benim de çarşamba kontrolüm var sancı çıkacak mı