Kızlar ben 9 ay önce bebeğimin kalp atışı olmadıgı için kürtaj oldum. Ve şimdi tekrar gebeyim yaklaşık 5 haftalık. Doktorum şehir dışında olduğu için gelecek hafta kontrolüm var. Ama çok tedirginim sizce beklemeden herhangi bir doktorla görüşmeli miyim beklemeli miyim