EftelyaRuzgari bende 7. Haftadayim ve 2 haftadır hala kasık agrılarım devam edıyor doktor normal olduğunu soyledım kanama olmadığı sürece ve agrı sıddetlenmedıgı sürece sıkıntı olmaz ınsallah canım. Çok ayakta durmamaya çalış dınlen inşallah agrıların hafifler