Selam canım ben de aynı durumu yaşadım eğer adet görmezsen bebegın çok küçük olduğu ıcın henüz testte çıkma aşamasında degıl o yüzden negatif sonuçlanıyordur . Bende 5 gün önce testi yaptığımda negatif çıkmıştı adetım 3 gün geciktiğinde test yaptım pozitif çıktı ve bebegın sadece kesesı vardı o kadar küçük ve yemi oluşmuştu yani