Merhaba,
Öncelikle bu süreçte hissettiklerini çok iyi anlıyorum, gebelik testi sonuçları her zaman duygusal bir karmaşa yaratabiliyor. Freely testleri ile ilgili deneyimim var; genellikle kuruma çizgisi yapmazlar, ama bazen sonuçlar beklenmedik şekilde değişebilir. Testi pozitif gördüğünde, hemen bir doktora gitmeni öneririm.
Eğer çizgi belirginleşiyorsa, en iyisi birkaç gün sonra yeni bir test yaparak sonuçları kontrol etmek. Bu süreçte kendine karşı nazik ol ve stres yapmamaya çalış. Umarım en kısa zamanda istediğin sonucu alırsın. Sevgiler!