Hatice_nur5 Kızlar oğlumda doğuma kadar ilaç kullandım mide bulantısı kızımda da ara ara geliyor mide bulantısı ve bu aralar aşırı bulanıyor 28 haftalıkken sizde böyle misiniz hep bir bulantiyla geçiyor günüm o yüzden bazen bişey yapamıyorum
Zelis_ozdrgn Hatice_nur5 canım ben 28+3 üm de benim 15 de bitti mide bulantısı başta çok vardı ama bitti çok şükür sende sakız çiğne kuruyemiş ye süt iç belki azalır canım
Kartalmommy Hatice_nur5 benim 18. haftaya kadar olmuştu prillam yazmıştı gece yatmadan 1 tane kullanıyordum doktoruna bir danış istersen belki kullanmanı uygun bulur
Hatice_nur5 Zelis_ozdrgn sakız sevmediğim için yapmıyorum ama diğerlerini hep deniyorum en iyi gelen ilaç ama içmek istemiyorum çok
Zelis_ozdrgn Hatice_nur5 ilaç bnde hiç sevmiyordum doktorum ufak bi ilaç yazmıştı akşam uyumadan içiyordum sabaha hiç bulantım olmuyordu
4567788 28 haftalığım 2 gündür aşırı mide bulantıısı yaşıyorum sebebini bilmiyorum. Saçları çıkıyor diye düşünüyorum. Benimde çoktan bitip gitmişti mide bulantılarım geri başladı