nursenasu27 Kızlar kaçtır böyle oluyor sırtım göğüsümün ortası altı çok sancılanıyor şu anda da var böyle bi sancı 22 haftalık gebeyim ilaç içemiyorum zaten başına gelen oldu mu
Rmys0 nursenasu27 off ne cektim var ya iki gögüs kafesimin ortası ve aynı hizada sırtım baya bi gecmiyor 30 dan sonra falan gecti normal diyordu doktor allah yardımcın olsun ya fena agrı biraz bebek aşşagı inince agrın hafifliyor
nuryilmaz8 nursenasu27 evet bende yaşadım hala ara ara yaşıyorum 30 haftalık benimde bebek yukarı çıkınca oluyor
Rmys0 nursenasu27 ayy Allah yardımcın olsun az kaldı geçecek 30 aa kadar dayan cok yemek yememeye calıs ben daha çok yemek deen sonra kötülenirdim