3 tane test atmıştım post açıp (profilime girip görebilirsiniz) reglime 1 hafta kala falan yapmıştım testleri erken gebelik testinde çıkmadı 3 kaset testte silik çıktı Cumartesi regl olmam gerekiyordu olmadım cumartesi sabahı ilk idrarla çubuk test yaptım yine silik çıktı,reglimden 3 gün gecikti planlı bir gebelik olduğu için ve var olmasını istediğim için bütün belirtileri var olarak kabul ediyorum ve kendimi varlığına endeksliyorum,şimdi sorum şu yarın kan versem kesin belli olur mu? Ve şayet varsa keseyi görebilir miyiz? Sat 16/09/2025