suragungor evet süpürgenin en düşük ayarında çalıştırıyorsunuz, kendi yapısından dolayı da çok daha az çekiyor. Süpürge ayarı sabit olduğu için daha güvenli ve daha hızlı şekilde işlem bitiyor. Ağzınızla çekemeyeceğiniz kadar çok açıyor burnu. Dikkat edilecek noktaları var tabiz uzun süre tutmyın, burnun içine kadar sokmyın, en düşük ayarda ve üzerinde yazan vatta çalıştırın yeter