Bende bu ay letu ve ovitirelle kullandım. Bel ağrım çok fazla, kasıklarım çatlama bitmesine rağmen çok sık ağrıyor, akıntım sürekli oluyor ama yoğun bir şekilde değil. Göğüs hassasiyeti hissetmiyorum ama 3 gündür sabahları uyanamıyorum, uyandıktan sonra ayılmam çok uzun sürüyor. Bat 28 Ekim. Regl olacakmışım gibi ağrılarımın olması beni şüphelendiriyor ama umutlanmakta istemiyorum.Umarım hayırlı haberler alırız.