Eda0509 Yasmintaha1 ph iyi gibi cnm. Protein de idrarda testinde çıkıyor sonuçlardan. Bak bi yazar orda hepsi protein bilirubin glukoz falan diye sonuçlar var orda yazar protein cnm. Negatif olcak hepsi
Yasemincifci Yasmintaha1 ph 5-6 aralığı sennki bi yık yüksek enfeksiyonun olabilir canım protein kaçağıda ideardan bakılıyor
Faile10 Yasmintaha1 ph benim de yüksek, protein de idrardan çıkıyor nadir çıktı bu ay ilk defa. 35 haftadayım
Yasemincifci Yasmintaha1 evet tehlikeli olabiliyor ileri boyutlara cıkarsa bebeğe geçme riskide oluyormus
Yasmintaha1 Yasemincifci dünden beri tutmuştum idrarımı sıkışıktım 😂acaba ondan mı yüksek çıktı ki dedim 😕