Bende 1 aydır diş ağrısı çekiyordum 35+4 de özlede kendi doktoruma artık doğumu başlatın ben diş ağrısına dayanamıyorum gebelikten dolayı da ilaç içemiyorum ve dişçiler müdahale etmiyor dedim benim doktorum da kuzenim dişçi istersen yönlendirim o ağrını keser dedi gebelikte diş tedavisinin hiçbir zararının olmadığını söyledi gittim ve gerçekten işini bilen iyi bir doktordu kanal tedavisi ve dolgu yaptı bebeğe de herhangi bir yan etkisi olmadı kurtuldum çok şükür sizde iyi bir yer bulursanız doktorunuzunuz onayı ile yapıp kurtulun 1 ay boşuna çekmişim o kadar ağrıyı