Kızlar ben her şeyi yiyorum yoğurt ceviz meyve protein falan ama doktor bugün kontrolde bebeğimin karın çevresinin geride olduğunu söyledi 30+3 üm bı buçuk hafta gerideymis çok korkuyorum ne yapmalıyım kilosu da1430 az gibi her şeyi yiyorum ama niye kilo. Almıyor bebeği önde olanlar ne yapıyor da bebekleri kiloları iyi