Zumra-nur46p Karnımda acayip afedersiniz gaz sancısı var lavaboya çıkamıyorum normal mi bu haftalarda oluyomuş az önce okudum bı kaç postta ama yinede sormak istedim nasıl geçer ne yapmalıyım
Tugceksck Zumra-nur46p bugün bende aynı dertten muzdaribim karnım taş gibi. Normalde kabızlığım yok ama ne olduysa akşam üzerinden beri bi sertlik var
Zumra-nur46p Tugceksck aynı vallahi canım bende öyle aşırı derecede şişkinlik var Rabbim evlatlarımızı sağlıkla sıhhatle vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hayırlısıyla
Beyzz24 Zumra-nur46p hamilelikte muz faydalı bende günde 1 tane muz yemeye çalışıyorum ama onun da yan etkisi kabızlık dediğin gibi o yapmış olabilir ama yanında mutlaka kuru kayısı ye etkisini görürsün ben cevizle beraber yiyorum hem tadı güzel oluyor hem bebişe faydalı sana da fikir olsun canım 🫶🏻