Premsescik Pantolonlu ceketli takım gördüm bedenide var 52 beden giyiyorum malum kilo var acaba alsam yakışırmı benim gibi kilosu olup giyenler fikir verirmisiniz
Deletedmom_8793 Premsescik benim alt bedenim daha büyük üste göre o yüzden genelde a kesim elbise tercih ediyorum özel yerlerde
Deletedmom_297 Premsescik bi aralar bende 52 bedendim takım yakışmıyor canım chp ilçe başkanı gibi duruyordu bende malesef .
Havin49_ Premsescik kalbini kırmak isteme cnm kaynımın kuzu da 52 beden giyince sanki ceket patlayacak gibi duruyor
biryolculuk Bence ceket başlı başına kilolu olanlara da zayıf olanlara da yakışmıyor erkeklere yakışıyor , kadınlar kadın gibi (Allah’ın emrine uygun, üsturuplu) erkekler de erkek gibi giyinmeli.
arven000 biryolculuk niye öyle dediniz ki? Bazı ceketler çok şık oluyor.🩷 yeni aldığım bir ceket var yazlık keten kumaş hem şık hem üzerimi kapatıyor. Oversize ceketler için haklısınız ben de kadınlara yakıştırmıyorum
Deletedmom_297 Premsescik valla banada babam öyle demişti kızım bu ne chp kadın kolları ilçe başkanı gibi olmuşsun demişti bidaha giyemedim kilo verdim artık 😂
Deletedmom_297 Premsescik hamile kalamıyordum kilom vardı 112 kg 😇 aralıklı oruç yaptım 12/8 105 te hamile kaldım gebeliktedede devam ettim şuan 93 düştüm ama artık kilo veremiyorum 17. Haftamdayım durdu .
svlsu Deletedmom_297 bende kilolu şekilde hamile kaldım hiç bişey yiyemiyorum ona devamlı kusuyorum ona rağmen kilo aldım
svlsu Premsescik iyide kalın büyük gösteriyor elbise dene hem şık hemde rahat oluyor uzun kısa var kalın ince Sürecine göre bulursun ama ceket veya önden düğmeli yakalı hiç güzel olmuyor kendimden çıkarak söylüyorum bide yakası olunca boynu bi yakıyor en son fırlatıp attım hayla attığım yerde bıda giymedim
svlsu Deletedmom_297 ekmekten tiksindim açıkcası şekerli şeyler hamile kalmadan önce severdim şimdi canım çekerse şuna daha çok ekşi şeyler odaklıyım :D