myangelson Hly_ygt yani genel olarak 1 sene falan korunmasız ilişki sonucu gebelik olusmazsa çatlatma iğnesi deneniyor bir kaç kere daha sonra aşılama tüp bebek diye yol izliyorlar diye biliyorum
Hly_ygt myangelson eşimde bende bakıldık hsg çekildim hiçbir sorun yok ama gebelik oluşmadı bir oğlum var ikinciyi deniyoruz açıklanamayan infertilite dedi bakalım artık
myangelson Hly_ygt herşey nasıp gerçekten bizim bile ikinci hamileliğim hiç ihtimal vermedigimiz bir zamanda oldu yani mucizeydi resmen hamilelik
Lovebaby27 Hly_ygt her ay farklı ilaçlar deniyor doktor çatlatma iğnesi yaptırıyor benim 5.canım çok yoruldum bazıları 1.2 denemede anında oluyor hakkımıza hayırlısı artık 🤲🏻😔
Hly_ygt Lovebaby27 inşallah en kısa zamanda sende sonuç alırsın canım 🥰🤲🏻 bakalım benim ilaçları da değişecekler mi
Hly_ygt myangelson gerçekten öyle nasipte olunca bir şekilde oluyor ama nasipte yoksa ne kadar uğraşsak boşa hakkımızda hayırlısı olsun artık
Hly_ygt myangelson çok da takmıyordum aslında eşim çok istiyordu şimdi bende istiyorum bakalım güzel haberlerde buluşalım inşallah 🤲🏻