Benimki son modek bosch markasının almıştım 1 senedir kullanıyorum bütün beyaz eşyalarım aynı marka ve cok memnunum kurutma makinesi zaten fişe takılıyor sadece gideri filan olmuyor zaten. Kıyafetleri suyu bi kova gibi birşeyin içine toplanıyor makineylee işin bitince kovayı çıkartıp suyunu döküyorsunu gidere filan ihtiyaç yok yani