3131 Kızlar ıkı buçuk aylık hamileyım bilıyorsunuz ki saç boyamak sakıncalıymış hamiş anneler uçlarını boyama yapanlar var mu
mavideniz9696 3131 hayır yapmayın ucu dibi farketmez yasak diyor doktorlar çok kimyasal. Son haftalarda izin verdi doktorum 36. Haftadan sonra ciğer gelişimi ve organ gelişimi tamamen tamamlandıktan sonra.
Merve_3300 3131 cnm biraz daha 3bucuj aylik frlan olsun dibine değirmiyceksen balkonda boyaybiliyorsan boya yada evde boya hemen balkona cikki boyayı soluma bence sorun olmaz