6 yıldır evliyim 5 yıllık çocuğum olmadı bu sene Haziran ayında hamile olduğumu öğrendim temmuz’da düşük yaptım daha yine olmuyor aylardır deniyorum olmuyor doktora gidiyorum bir sorun yok diyor kocakarı ilaçlarını denedim yumurtalık çektirdim yapmadığım şey kalmadı ve artık gerçekten tükendim benim gibi olup da ya da bu kadar süre çocuğu olmayıp da nasıl bir yöntemle oldu paylaş bizim gibilere de Ümit olsun