Bırısı 33+3 ken Thy ıle uçmak ıcın rapor almış fakat raporda alınan hastanenın logosu olan belge ve uzerınde kaşe olması gerekıyormus ben bunu bılmıyordum çarşamba bende rapor alıcam aklımda aklınızda bulunsun dıye attım sıze var ayrıyetten de rapor alındığı günden ıtıbaren 7 gün gecerlıymıs