Bugün poliklinik muayenem vardı poliklinik doğumhaneye yönlendirdi sancılarımdan dolayı doğumhane yeterli açıklık olmadığı için eve yolladı Sabah gelip tekrar nps’ye ve açıklığa bakmak istedi . Ama suyun gelirse kanaman olursa veya bebek hareketlerinde azalmayı seversen gel demişti daha erken gel demişti şimdi biraz akıntı olmuş hafif renkli renkli kırmızımsı bilemiyorum sabah gideceğim zaten??