Merhaba sevgili anneler, 2. Gebeliğim 1. Gebeliğimde bebeğim riskli gebelik olduğum için ufak bi hareketimde gelmeye kalkıyordur:) Ama bu gebeliğimde 39+3 oldum ne yaptıysam tık yok ve normal olsun istiyorum. Bilgisi olan annelere sorum acaba devlet hastanesinde 40 hafta olunca beklemeye devam mı ediyorlar yoksa suni sancı veya sezeryanla doğumu gerçekleştiriyorlar mı ? Bilgisi olanlar lütfen cevaplarsa sevinirim🥰❤️