Sonyaazz Kızlar sabah 9.00′da kan verdim Beta hormon ve tam kan sayımı alındı fakat beta ve hormon e-nabız’a düşmüyor diğer sonuçlarım düştü başına gelen var mı düşüyor mu anlamadım 🤦🏻♀️
Mzgnn0234 Sonyaazz yarın öğlen gibi e nabiza düşer ben o zaman sormuştum hatta aradım sabah verilen kan oglen 3 gibi hastaneye gidiyor demişti ertesi gün öğlen 12 gibi düşmüştü e nabiza
Snowel Sonyaazz eğer barkod nosunu aldıysan bağlı bulunduğunuz ilin il sağlık müdürlüğü laboratuvar sonuçları yazın Google a oradan çıkar
0Berfin0 Sonyaazz bu sistem neye göre oluyor ben anlamıyorum bazen erken veriridim kanı beta hemen çıkardı bazen diğerleri çıkar beta geç çıkardı
Sonyaazz Mzgnn0234 Suyusevmeyensusamuru Anlamadıgimm kanlar gitmiş belli tam kan sayımı da yapmıştı ya o çıkmış onun sonucu var fakat hormon ve Beta neden yok onu anlamadım