iremzabun Bence yanlış düşünüyorsunuz bizzat bende yaşadım. Maddi durumunuz varsa en azından fetal dna yaptırın birde detaylıya girin. 2li 3lü evet kafa karıştırıcı.
Sadece down değil bana 2li testimde cok kötü hastalıklardan cikti ve çoğu bebek yaşamıyor o dediğim hastaliklarda Allah korusun o olsaydı mecbur aldiricatik amniyosentez yaptırdım.2 gebeliğin direkt fetal dna yaptiricam şimdi detayliyada giricem