rumref şu an 6+2deyim. 5+0 da ikiz olduğunu öğrendim. Ancak son gittiğim kontrolde kesenin birinin tam gelişmediğini öğrendim. Diğer kesede bir sıkıntı yoktu, kalp atışını vesaire duydum. Öteki içinde üç hafta sonraki kontrolde sanırım bir şeyler netleşecek. Hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏💖