Kızlar prolaktin regle 2 gün kala 53 çıktı ben hiç düzensiz adet olmam yani prolaktin adeti geciktiriyor diye biliyorum eğer öyleyse benim ki yüksek ama hep düzenli oluyorum yani gebe olma ihtimalim var mı ? hamilelikten mi yükselmiştir sizce ? Böyle olan varmı