Gizmmis Merhaba, geçmiş olsun. Size bir kısmı görüntülendi mi demişlerdi acaba? Benim bebeğime de bu teşhis kondu fakat 22ye kadar oluşması gereken bir yapı olduğu söylendi. O saatten sonra oluşmazmış. Total agenezi demişlerdi bir de kolposefali. Ama sizdeki gibi bir durumda sonradan uzayıp tamamlanabiliyor diye biliyorum.