cagladurak Kızlar 15 haftalık hamileyim karnım çıkmaya başladı çatlak oluşumunu engellemek için ne önerirsiniz
MorKelebek54 cagladurak hindistan cevisi yagi ve lierak kullandim hamileligim boyunca. Karnimda şukur yok ama klacakalrim ve bacak aralarim arkalarda var. Siz ne yaparsaniz yapim maalesef catlak olusumuna musaitseniz oluyo sadece kremler vs surerek biraz olsa azaltmis oluyosunuz. Genetik bir durum yani yapisal bi durum maalesef
Busranur_mnts cagladurak Hindistan cevizi yağı kullanıyordum shea yağı aldım Nemlendirmesi daha güzel daha yoğum uzun süre nemli kalıyor 22 haftafayım düzenli yağ kullanmadım karnım biraz çıktı şimdilik bişey yok hafif göbek de vardı zaten karnım gergin değil şimdilik
MorKelebek54 cagladurak hayir ayni anda. Yani ilk lierac sürüp 1 bucuk saat kadar bekliyodum iyice tenim emsin diye. Sonra hindistan cevizi yagini suruodum ilk aylarda sadece aksamları sürüyodum. Karnim iyice cikmaya baslayinca sabahlari da surmeye baslamistim ama sabahlari hep yapamiuodum uyku halimden vs unutuyodum
Artemiss_ Sürekli nemlendiriyorum en önemlisi o dedi doktor. Onun haricinde lierac, bioil oil, Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ☺️
Artemiss_ Bir de sağlık ocağındaki hemşire asıl önemli olan doğum sonrası bunları kullanman, şimdilik nemlendirir yeter, çatlak oluşumunu engelleyemezsin dedi. Ama ben yine de şu anda da kullanıyorum psikolojik olarak rahatlayayım. 🥹