Mervekipk sizin ikiz ya doğum ağrısı veya başka bişey olabilir mi bebekler baskı falan mı yapıyor acaba çünkü ben bugün daha da iyiyim 1-2 güne normale dönerim çok şükür demekki zamanla geçecek sizin geçmemiş hala da devam ediyor tekrar bir görünseniz mi acaba